Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  تيوب ليزر 100 وات تيوب ليزر 100 وات

پرتو پدیده رایمون

تيوب ليزر چيست؟

تيوب ليزر
تيوب ليزر يكي از مهم‌ترين قطعات دستگاه برش ليزر CO۲ است كه وظيفه توليد پرتو ليزر را بر عهده دارد و مي‌توان از آن به عنوان مهمترين و گرانترين قطعه دستگاه برش ليزر نام برد.

تيوب ليزر به شكل لوله‌اي شيشه‌اي مي‌باشد كه تحمل زيادي در برابر دما دارد و از لايه‌هاي مختلفي تشكيل شده است:

لايه اول محيط بسته و از تركيب چند گاز مي‌باشد، در لايه بعدي آب تقطير شده كه توسط چيلر به تيوب منتقل شده، قرار مي‌گيرد كه وظيفه آن خنك كردن لايه اول است و دوباره از سر تيوب به چيلر باز مي‌گردد و در آخر لايه انتهايي كه دو فضاي قبلي را در بر مي‌گيرد.

انواع تيوب ليزر
اين قطعه انواع مختلفي دارد اما بهترين و ثابت شده‌ترين آن تيوب ليزر رسي (RECI) ساخت شركت RECI كه معروف‌ترين توليدكننده ليزر در چين براي ساخت تيوب‌هاي ليزر با كيفيت بالا است مي‌باشد.

ما با واردات مستقيم اين نوع تيوب از كارخانه‌ي اصلي، در توليد دستگاه‌هاي خود فقط از تيوب ليزرهاي RECI استفاده مي‌كنيم تا دستگاه‌ها داراي بالاترين كيفيت برش باشند و از احتمال دريافت تيوب با كيفيت پايين يا تقلبي جلوگيري كنيم.

 سري T۴ اين محصول با طول عمر مفيد ۶ هزار ساعت و گارانتي به صورت اكونومي و اقتصادي مي‌باشد.

سري W۴ با طول عمر ۱۰ هزار ساعت، دوام بالا همراه با دقت برش را با كارايي بيشتر براي شما مشتري‌ها فراهم مي‌آورد.

شيوه به كارگيري تيوب و نحوه‌ي استفاده از آنها نيز ارتباط مستقيمي با عمر آنها دارد. ممكن است گاها بعد از ۶ ماه تيوب دچار مشكل شود يا حتي با نگهداري درست سال‌ها قابل استفاده باشد.

اگر تيوب‌ها به طور كامل از لحاظ فيزيكي سالم باشند قابليت شارژ شدن هم دارند، كه البته خيلي راهكار مناسبي نيست. ما در مقاله شارژ تيوب ليزر در اين خصوص كامل توضيح داده‌ايم.

مشخصات تيوب ليزر رسي
خروجي پرتو با كيفيت بالا براي برش و حكاكي بهتر
فلزي شدن سر شيشه اي- افزايش پايداري و كاهش نشت گاز
تشديد كننده نوري براي افزايش قدرت
روكش پيشرفته
جوش شيشه فلزي براي افزايش طول عمر
كاربرد محصول
برش، علامت گذاري و حكاكي انواع غير فلزات
استفاده در صنايع دستي و صنايع لامپ
استفاده در صنايع پوشاك و كفش
استفاده در صنايع تابلوسازي و تبليغات


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/31 ساعت: ۱۲ توسط:padideraymon :